Özgün Müzik

  1. Metehan- Vakit Gelmekte full album ulkucu muzikte yeni bir ses nette ilk
  2. Ozan Ünsal Turan Bizim ÜlkÜmÜz Full AlbÜm
  3. 2
  4. ****HaMiT BaYDaRoĞLu YA SEV // YA TERKET ****
  5. AtiLLa YiLmaz & Oy LeyLi FuLL ALbum
  6. (((((OSMaN_-_ÖZTuNÇ’TaN__BeN_SeNSiZ_öLDüM_BaĞıŞLa)))))
  7. *****OSMaN_ÖZTuNÇ—BiRaDeR*****
  8. *** GRuP öTüKeN – BiZiM üLKüMüZ ***
  9. *** GRuP öTüKeN – BiR üLKüCü SeVDiM ***
  10. H a S a N S a Ğ ı N D ı K—B ü Y ü K B i R L i K P a R T i S i
  11. HaNeDaNDaN 3 ŞiiR (BÜYÜK ÜLKÜ-ÇANAKKALE-ÜLKÜCÜ BİR KIZ SEVDİM)…
  12. **__AHMeT YıLMaZDaN MüeBBeT Bu PaRÇa KaÇMaZ__**SöZLeRi MüKeMMeLL**__
  13. omer karaoglu/ sehit turkusu
  14. 2
  15. *-MuSTaFa YıLDıZDoĞaN TüRüT SHoW’Da CaNLı MeKTuP’u oKuYoR NeTTe iLK-*ÇoK iÇTeN
  16. FaTiH oĞuZ ıŞıK GiBi (( HaLuK KıRCıNıN ŞiiRi )) FoN MüZiĞi SüPeR
  17. ozan arif-dur hele
  18. refik uçar ölmem annem ve bu vatan bizim
  19. Kalan MÜzİk
  20. Ozan Yetkin Karakaya 9 Işık Dava FuLL ALBüM ((tavsiye ederim))
  21. Ozan Ahmet Taskin – Cumhuriyetin Gencleri -2009
  22. Ahmet Aslan Full Albüm..RÜZGAR VE ZAMAN…
  23. Hareket Saati Kürşat Sevdamın Şiirleri full album
  24. Efkan Şeşen – En Güzel 20 Şarkısı (Kendi Seçmelerim…)
  25. Onur Akindan SÜper İkİ Slow
  26. Eylem – Buse (Cok Güzel)
  27. Mehmet Borukcu Koşmalısın
  28. yetkin karakaya amerika kan emici yarasa
  29. Berrin Sulari – Göznurum
  30. Hasan Sağındık Albümleri bütün FULL albumler (9 albüm)
  31. DİLA sevdaya sesleniş (her yerde aranan albüm)
  32. Selçuk Küpçük – Monna Rosa (Tek Parça)
  33. Hasan Sagindik——mustafa Nin Mezari—-dİnle İndİr
  34. Atİlla Yilmaz —– Nİhal Atsiz
  35. Mustafa YildizdoĞan – Tv Lerde Canli OkuduĞu ParÇalari
  36. 2007 Milliyetçiler Albümü
  37. Yeni Türkü – Best Of
  38. OZAN ALPARSLAN/ DEVLETIN ADINI DÜNYA BILIYOR nette ilk
  39. ___HASRET GÜLTEKİN___FuLL AlBümleri FuLL++++++} ”’∂LkOL iKİNDisi FarKıYla. . .
  40. Anılara Yolculuk – Yılmaz GÜNEY
  41. ARiF NAZIM 18 adet FULL ALBUM NETTE ilk
  42. Üç deniz topluluğu albüm YagmurlarDinmeden
  43. Ozan Arİf —-bali Olaydim
  44. 3 Mayis DÜnya TÜrkÇÜlÜk GÜnÜnÜz Kutlu Olsun!!!!!!kizil Elma_3 Mayis
  45. > Ahmet Şafak – Pusu Gözlüm ve Yalnız Kurt(08 versiyon) 2008 Yeni Albümden 2 Parça <
  46. arkadaşlar ilkbal gürpınardan KOCA REİS_SÜPER OLMUŞ
  47. Ozan Bulut/devletin Basinda Devlet Olacak,
  48. Deniz Gezmiş – Sonsuz Barış (tavsiye)
  49. Aydın öztürk Canlı yayında ölüm (Filistine ağıt) ve Aydın öztürk besteleri full albüm
  50. EylÜl— Dİnlemeyyen Kalmasin
  51. Balkan ”Bosna” Müziği (Türk Müziğine Çok Yakın)
  52. Sari SaÇlim Mavİ GÖzlÜm Nerde !!!!
  53. Dünya Devrim Şarkıları
  54. Grup Yorum – Marşlarımız (Bir Albüme Sığdırılan Koca Bir Tarih)
  55. ilhan irem – grup yorum
  56. Mahir Çayan Türküleri
  57. zülfi Lİvaneli -gözlerin
  58. Ali&Aysun Kocatepe – Şarkılarda ”Sabahattin Ali”
  59. Servet Kocakaya – Pencere(tek tek+no rapid+full albüm)
  60. Efeler Özel Harekat Tim Komutanından bir şiir nette ilk
  61. Zafer İşleyen – Yeniden (2005) Full Albüm | No Rapid
  62. Grup Haykiris TÜm Albumleri 6 Full AlbÜmm
  63. Kardeş Türküler Albümleri Full
  64. Ucnokta Archive Collection Vol.1 (FuLL ALbum)
  65. Fahri Demirsöz – Barış Silahım – 2009 – Özgün Müziğin Yeni Sesi
  66. — Kardeş Türküler – Sarı Gyalin (320 Kbits)
  67. Gülbahar – 3 albüm
  68. Terk Etmedi Sevdan Beni-Rahmi Saltuk-((-_-))-
  69. Bozkurtların Şöleni full albüm nette ilk (piyasada yok), benim bulunmaz arsivimden
  70. AHMET ARİF full kendi sesinden şiirler
  71. Arif Nazim Türkülerim Siirlerim Full Albümü
  72. 2
  73. —__GRUP KIZILIRMAK__— ∂LBÜMLER! FULL ”aLkol__!kindisİ ”farkıYla…
  74. AbduLLah Papur full seri albümleri
  75. Grup Yorum-Hilmi Yarayıcı (…Hüznün İsyan Olur…tek şarkı) *Harbiye Konser Kaydı*
  76. Atilla Yılmaz-Kerkük Destanı(no rapid)
  77. Yılmaz Güney Şarkıları
  78. — Gülbahar Uluer – Sareri Hovin Mernem
  79. Gülbahar – Kursun Türküye Neyler full album
  80. AHMET KAYA – YİNEDE YANDI GÖNLÜM [kaSeTLeRinde oLMuan ShaRkısı]
  81. Grup Yorum 2003 Harbiye Konseri (Mp3)
  82. Dünya Devrim Şarkıları / 33 Adet
  83. Grup Turkuaz Başbuğ’un Ardından
  84. Ozan Arif -Öyle Özledimki Başbuğum Seni
  85. Mustafa Yıldızdoğan – 15 FuLL ALbüm
  86. Tek Tek Özgün Müzik(Seçmeler)
  87. ASIK GÜL AHMET YIGIT/ TÜRK ISLAM FiKRi
  88. İlkay Akkaya – Bekle Buğday Tanesi
  89. ahmet kaya beni vur
  90. Ahmet Kaya ’97 Belçika Konseri (***Forumda İlk Kez***)
  91. Erdal Güney–Yakımlar [1999] (FULL ALBÜM)
  92. Ozan Alparslan Gucleniyor Ulkuculer
  93. Ozan Arif – Gittim Gördüm yurdumu (degismis)
  94. Emekçi Bütün Albümleri
  95. asik kul nuri ücüncü ordu ( ermeniler ozur dilesin ) 1915
  96. 2
  97. mustafa yıldızdoğan albümlerinde olmayan eserleri
  98. Suavi Bütün Albümleri (tek link de indirin)
  99. Yiğit Tekin – Koftiden (FuLL ALbum)
  100. 2
  101. Talip Şahin-Hoşgeldin Yarın&Suç Bizim&Umut Türküsü
  102. Zülfü Livaneli-Sezen Aksu ***Sürgün***….tek şarkı.
  103. 2
  104. — Grup Munzur Seçtiklerim…..(192 Kbits)
  105. Yedi Karanfil & 1-2-3-4-5-6-7
  106. 2007 Ulkucu Seçim Sarkıları !!
  107. 2
  108. Grup Munzur 6 Full Albümü…!!!
  109. Grup SÖlen Yukselecek Bu Bayrak
  110. KiLic Ozan & Uyanis ALbum
  111. Selda Bağcan – Beni Unutma [ Müthiş bir parça ]
  112. Selda BaĞcan TÜrkÜlerİmİz -2
  113. Cem Yildiz Sevme_derler_bana_sevme
  114. ahmet yilmaz bahcevanin türküsü nette ilk, biz gelecegiz albumunden bulunmaz bi eser
  115. Ahmet Şafak – Sahte Patlican 2008 Tek Şarki – Tavsİye
  116. İsmaiL TürüT & Ozan Arif / Muhteşem daha iyisi yok!
  117. Emrah Dincer & Isyanin Sesi || FuLL
  118. Gülbahar 2 Albüm..
  119. Özgün Müziğin Aşk Şarkıları Serisi
  120. Onur Akın & Asi ve Mavi (Full Albüm)
  121. Ahmet Şafak Tan Bomba Gİbİ Bİr Şarki HİÇ Bİr AlbÜmÜnde Yok…
  122. 2
  123. Murat İnce – Vatan Sagolsun – Tek Şarki
  124. Mürüvet Kekilli 8 (Uzelli 343) Tam Albüm
  125. MÜRUVVET kekilli 5 tane tam full album, Mürüvvet Kekilli Albümleri
  126. > Mustafa Yıldızdoğan – KIZILELMAM (Konser Versiyonu – İlk Defa Burda) <
  127. Ozan Nihat – Ya Sev Ya Terket (Susurluk Yolu) full albüm
  128. Bir Sevdadır Mehter..2008 Yeniden!
  129. OSMaN ÖZTuNÇTaN 2 ŞaRKı***1-)BoZGuN***2-)TüRKüN TüRKüSü
  130. ozan gürsel/ büyü bebegim ülkücü olacaksin
  131. Zafer İşleyen-MHP Geliyor
  132. ÖZGÜR ÖLMEZ Turnam Gidersen Mardine
  133. 2
  134. Genclige ÖZEL Hazirlanmis Secme Albüm !!! SÜPER !!!
  135. OZAN POYRAZOGLU SAFAK VAKTi FULL ALBÜM NETTE ILK
  136. biz vatan cicegini/ bir ôldûk bin dirildik
  137. Mustafa Öcal Ve Oğuzlar—Dağlar Gibi 2006, 10 sarkilik full album nette ilk
  138. Osman ÖztunÇ – Ze’mahŞer 2008 No Rapİd
  139. AHMET YILMAZ SIRTIMIZDAN VURDULAR nette ilk oguz42 farkiyla
  140. *ReİS AHMeT YıLMaZ’DaN ASıN Bu KaTiLi NeFeS ALMaSıN/ŞeHiDiMiN KaNı YeRDe KaLMaSıN.*
  141. Grup Gökcen & DeLi Kurt
  142. OzaN AriF – Körmüsün harika tavsiyemdir…..!
  143. DiRiLECEK BOZKURTLAR, insallah dirilecek….
  144. GRUP BÖRTECINE/ DAVA SANA EMANET/ evet nette ilklere devam🙂
  145. Ergün Efe – Sevdiğin Kadarsın
  146. Hilmi yarayıcı Sürgün albümü Full
  147. İlkay Akkaya 4 Full Albümü Burada..!!!
  148. oğuz aksaç ”oğuzname” full albüm tek tek istediğini indir
  149. — Gülbahar Uluer + Grup Yorum – Munzur
  150. ahmet kaya kalsın benim davam 2005
  151. — Grup Yorum – İnce Memed (192Kbits)
  152. GRuP TuRKuaZ****BaŞBuĞuN ARDıNDaN****RaHMeTLe aNıYoRuZ
  153. MeHMeT ÇeTiN — GaBaRDaK’i 13 ŞeHiDiMiZe SöYLeMiŞ oLDuĞu ŞaRKı
  154. — Latif Bolat & Lot Lorien – Kaybolanın Şarkısı
  155. çok hoş bir ses dinlemezseniz çok şey kaçırırsınız pişman olmayacaksınız.
  156. OZAN DAVUT istemem (ASIK SEFAININ OGLU)
  157. Seçme Parçalar – Sürekli Güncellenecek…
  158. –Alaaddin Us & Suavi & Onur Akın & Edip Akbayram – Deniz/Yusuf/Hüseyin
  159. Ahmet Kaya AlbÜmlerİ (1)
  160. gulfem dalgalan sanli bayragim
  161. osman öztunç_apoyu yolda görse ne yapar..muhakkak dinleyin.
  162. Karma Albüm – Sehitlerimiz Anisina [2008/Full Albüm]
  163. Shemistan Elizamanli bozkurt negmesi full album
  164. I – İBRaHiM SaDRi – aLDıRMa ReİS – I (SeS ToNu MüKeMMeL)
  165. Ahmet Yılmaz – O Gece [ 4 Nİsan Gecesİ Saat 10.45dİnlemeyen Kalmasin!!!!!! ]
  166. Onur Akın & Seni Aşka Yazmalı
  167. Grup Çağrı – Barış Türküsü [1986]
  168. alparslan turkes anisina ozel album, muhtesem bi album
  169. —İlkay Akkaya – “Şerefe! ”
  170. grup ötüken_bir ülkücü sevdim
  171. Tülay German-Burçak Tarlası
  172. ahmet kaya gözlerim bin yaşında
  173. ahmet kaya aglama bebegim
  174. yavuz bıngol den 3 tane
  175. İLkaY AkkaYa ~ GiDeMeM [SüpPer $arkı] (No RaPid)
  176. Arif Vlladi – Drenica (U.Ç.K Sosyalist özgürlük ordusu)
  177. Ahmet Kaya “BENDEN SELAM SÖYLEYİN” adlı süper şarkısı
  178. Azeri Türküleri – Aygiz Ayri Gezme
  179. Şehit Yarbay Alim Yılmaz Yarbay’ın Aslanları
  180. Ozan ARİF Osman Dayı Şemdinli den Telefon
  181. Gazi Hasan-Yaralandınmı Ey Asker full album nette ilk ( piyasada yok)
  182. atilla yilmaz oglum (haykirin albumunden)nette ilk
  183. Grup Yorum – Madenciden
  184. KÜrŞad Bunlari Bİlİyomusunuz(ÜlkÜcÜ Şehİtler) Ey ÜlkÜcÜ Hareket Bunlari Bİl Ve Unutma
  185. 2
  186. Ernesto Che Guevara Şarkıları..
  187. Grup Gökçen-Deli Kurt (((Tavsiye)))
  188. Mustafa YiLdizdogan & 14 ALbüm
  189. **HaSaN SaĞıNDıK’TaN BeN HeP SeNi DüŞüNüRüM**
  190. OZAN ARİF Aranan Parçalar
  191. OZAN KURTOGLU/ BANADA KIYDILAR /BASBUG TÜRKES cok aranan ALBÜMÜ NETTE ilk
  192. Grup Haykırış-Bayrağı Elden Bırakma
  193. YüReĞiM YaNgInLaRDa
  194. eSAT KABAKLI geri cekil/ harika bi eser nette ilk ( albumlerinde yok)
  195. ATİLLA YILMAZ – VUR (Full Albüm) Kesinlikle Dinlenmesi Gereken Bir Albüm
  196. BaskaL Vatan BöLünmez !! Harika !! Tavsiye !! Nette iLk
  197. Ozan Arif Doktorum Türk İlaç İSlam Olacak
  198. mustafa aksoy bir eylul aksami
  199. “asena” aybüke ayberk turan albümü
  200. şehit Yarbay Alim Yilmazin Aslanlari_türküm
  201. Tüm Şehit Yakınları için (Tüm Türkiye için) Süper bir şarkı
  202. Ozan Arİf İŞkence
  203. **SaZı Ve SöZüYLe KoNuŞaN Ve KoNuŞTuRaN MeHMeT ÇeTİNDeN 2 ŞaRKı**
  204. Tanju Duman Albümleri
  205. OZAN ALPARSLAN uc hilalim BASBUGUMLA GELIYORUZ FULL ALBÜM no rapid
  206. asik sefai yar demisim yarsiza sohbetim yok, nette ilk
  207. İŞte O Şarki Haİnlere İnat(mehmet Çetİn-tÜrkÜz Ölene Kadar)
  208. Mustafa Yıldızdoğan [6 Albüm]
  209. 2
  210. Mehmet Çetin-GECELER(YENİ)
  211. Türkçü & Turancılar Albümü (3 mayıs için özel)
  212. FEVZI KURTULUS albumleri
  213. Grup Haykırış – Uğur IŞILAK,Abdullah IŞILAK ve Ahmet BAYDAROĞLU
  214. Yıldırım Yıldızdoğan – İhtilal ( Tek Kelimeylen Muhteşem )
  215. “Bosunamiydi Bunca Dert, Bu Sevdadan Dönen Namert OLsun” Ahmet Safak
  216. ***MeHMeT ÇeTiNDeN 23 ŞaRKı İSTeR TeK TeK İSTeR FuLL İNDiR***OLaY-OLaY
  217. İsmail Hakkı Demircioğlu – Nasibolsa – Full albüm | No Rapid
  218. Deniz Gezmiş- Sonsuz Barış (Deniz Türküleri)
  219. Osman Öztunc 15 Tane Full Album
  220. Haziran’da Ölmek Zor – Grup Yorum (tek mp3)
  221. osman öztuç dan tüyleriniz diken diken edecek bir şiir
  222. * Ismail Türüt _-_ Hem MÜSLÜMAN Hem TÜRKÜM [[ dinle+indir ]]
  223. Sefaİ ______________ AyŞem
  224. Mikail Aslan \ Gitaren Abend – Konservatuar Bitirme Sınavı (2004)
  225. Selda BaĞcan Neredesİn Sen
  226. — Gülbahar – Madencinin Karısı
  227. Vakit tamam Tamam üsküdar
  228. Grup Yorum – Seni Seviyorum (slow mp3 + Ertuğrul Özkök & G.Yorum Tartışması)
  229. İsmaİl Hazar (yildizlar TutuŞabİlİr)
  230. günay gitme dayanamam
  231. Osman Öztunç – Üzerine Alanın (Dehşet Bir Şiir)
  232. asik gul ahmet yigit/ bu cennet vatani bolenler serefsiz göz yuman dümbük
  233. Başkal —SEVDALIYIZ—-
  234. Gazi Hasan—Türkiyem nette ilk, bulunmasi zor super bi albüm
  235. mazlum çimen 7 full albüm
  236. Yetkin KARAKAYA – ÖLMEZMİYİM TÜRKİYEM
  237. Kurtlar Sofrasi ____alİ Kinik
  238. ^^^ ESAT KABAKLI _-_ DAĞLARINA KAR OLURUM ^^^ [Mükemmel Bir Parça]
  239. 2
  240. * Ozan Arif -_- Bu Memleket Hepimizin *
  241. Grup Özgürlük – Onların Sesi (FuuL)
  242. kerem güney -göğsümde dört kurşun yarası
  243. Ezginin Günlüğü Bütün Albümleri
  244. * Umut Altincag -_- Aci *
  245. Efkan Şeşen – Gidişim Halaylarla (etkileyici bir slow parça)
  246. Mikail Aslan – Gitaren Abend – Konservatuar Bitirme Sinavi (2004)
  247. osman öztunc dan muhteşem 3 parça ADI TÜRK v PSİKOPAT GECELER v BAŞBUĞUM
  248. Atİlla Yilmaz Azattt
  249. *****MeHMeT ÇeTiN — ŞeHiDe aĞıT*****(((ŞiiRLi)))
  250. =====ATiLLa YıLMaZ *** ŞeHiT MaRŞı=====

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: